tisdag 22 oktober 2013

Utlottning hos Lantligt på Svanängen

Den här utlottningen 

och braiga idé fann jag 

i Annas blogg . 

..................*.....................

Utmaning och utlottning!

  
Ingen kan göra allt! Men alla kan göra något! Och en vinna- vinna situation är väl svårt att säga nej till!?

Vad säger du om att skänka 200 kr till något ändamål du känner lite extra för!? Att man tycker om att ha fint runt om kring sig behöver ju inte stå i motsats till att man bryr sig om världen i övrigt!

................................*..............................

Gå in på denna blogg och häng på utmaningen. 
Och har du tur vinner du ett presentkort av bara farten!

Hoppas att ni har det bra!



4 kommentarer:

Fågel Blå sa...

Hej!
Var kommer den fina lyktan ifrån?
Kram Kathrine

Anna Stenberg sa...

Tack för det! jag håller en tumme för dig! Nu skall jag titta vidare på DIN blogg!Kram Anna

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Bra utmaning, jag är redan med.
Och tusen tack för tipset, ska ta in en lilja och prova.
Kramar
AnnaMaria

Tinas bo sa...

Tack för dina rara kommentarer hos mig!!
Har lagt till mig som följare hos dig..
Ja du, det här med Lucikrona - var med och budade på Tradera, men jösses vad dyra de blir... suck
Så om du hittar en till (till mig), skulle jag bli överlycklig!!! :0)
Håller tummarna!! hihi

Kramis Tina