torsdag 26 maj 2011

Lite loppis igen!

Som sagt...tror inte att man kan få för många resväskor! Hittade denna fina gröna med trälister idag. Den undre hade jag sedan tidigare och jag tycker de är fina kompisar. Stora och rejäla som rymmer massor av inredningstidningar.


Loppade även 10 glas med fint "vågmönster", en apoteksflaska, en härligt skruttig ljusstake och en  florsockerströare. Och dagens fynd: en liten "trumpetsak". Man får ta i lite men det kommer ljud ur den. Om det är någon som vet vad det är, så får ni gärna berätta! Jag köpte även två speglar, ett bord, cigarrask i trä med små, små schackpjäser i, och en liten plåtbricka. Har köpt flera fina gamla speglar den sista tiden. Skall samla ihop dem och visa på bloggen inom kort. Dagens inköp hade det facila priset...50:-!!! Nästan så att jag skämdes när jag åkte därifrån, men jag till o med frågade om det stämde först...


                                               
                                             
Imorgon bär det av på äventyr. Ska hämta ett, ev två, fina skåp. Och så har jag faktiskt tidigare fyndat ett superfint skåp hos Susanne som har Sörgården Inredning. Ska försöka att även hämta detta i helgen.
                           
                                      OBS! Anmäl dig till min utlottning! Se tidigare inlägg.

Kram Nellie

2 kommentarer:

Norrfrids Eija sa...

Resväskor har man aldrig för många, och många behövs det för tidningarna! Har också hittat några men inte lika fina som dina, inga trälister...men så är ju du loppisdrottningen också!
Ha det gott,
Eija

Lisa.L sa...

Kanon fina fynd :D gillade florsocker ströaren ;P kram Lisa