söndag 20 november 2011

Den som gapar efter mycket...

...mister oftast hela stycket!

Tyvärr har kameran fått för sig att jag inte tycker om den längre (mannens teori!), och har bestämt sig för att hämnas genom att inte fungera. Har ju gått omkring här hemma och snackat om en ny fin kamera som jag skulle vilja ha. Man får ju vara lite "om och kring sig" när det lackar mot jul!!! Tydligen är min gamla ....FINA, ... och TROGNA, ... och SÖTE lille kamera lite ledsen för detta. Så det blir inte många bilder tagna här inte. Precis lagom till när jag basunerar ut utlottningar, och loppisfyndsvisningar. Både hoppas (och inte hoppas) på att kameran frisknar till. Skulle ju vara lite lägligt att behöva köpa en ny, men jag vill ju lägga ut bilder i bloggen också. Återkommer så snart jag fått lite bilder tagna av mig, eller någon annan.

2 kommentarer:

Här är gudagott att vara ! sa...

Så trist med en kamera som inte mår bra !
- Man har ju utvecklat nått slags beroeende av den i och med bloggandet ! - Dom är ju inte speciellt billiga hellre, så visst vore det snällt om tomten kunde komma med en...kanske lite för jul ;)
Ha det gott !
Kram Anneli

Sallys hus sa...

Hej hej!
oj så trist med trasig kamera....
Hoppas tomten förstår din tydliga önskan...;)
Kram o ha en fin dag!
Katarina