onsdag 25 april 2012

Tävling hos En vilsen loppa




Den här utlottningen skall ni inte missa! 
Så fina saker lottas ut när en av mina favoritbloggar firar 5-års jubileum!

Annars inte så mycket på gång härhemma...förutom att jag springer runt överallt och plockar ihop saker och småmöbler som ska med till loppisen i Hjo. Och ojar mig för att jag inte har nog med grejer att ställa fram på loppisbordet. Heltokigt jag vet, för om jag bara får med mig hälften mot vad jag hade med mig förra året, och om jag bara slipper ta med mig hälften av det tillbaka ...så kommer jag vara helnöjd! Så kul om prylarna kommer till nya hem och jag får ju en anledning att rensa ut. Den här gången ska jag dock inte glömma att ta med mig egna shoppingpengar som jag gjorde sist. Var så glad att jag kom iväg i tid på morgonen i den lånade skåpbilen med alla prylar, kamera och växelkassan att jag glömde min egna plånbok. 

Det var härligt körigt första timmen när det öppnade, men vore kul om ni berättar vilka ni är/blogg om vi inte har träffats innan! 

Vill också tipsa om att det kommer vara en bakluckeloppis samma dag på Breviks camping kl 10-15 (ligger på vägen mot Hjo om du kommer från Mölltorp/Karlsborgshållet). Brukar vara skyltat!

Hallå, ni har väl koll på datum och plats eller?
Alltså 5 maj kl 11-16 hos Marie i Hjo. Se mer på hennes blogg avseende vägbeskrivning etc. 

3 kommentarer:

Lotta "EnVilsenLoppa" sa...

Men va roligt att du vill vara med !! Tack för fint inlägg !
Jag hoppas så att jag kan komma till Hjo oxå , förra året missade jag :-(
Lycka till i utlottningen !
Kraam/Lotta

Rosa i huset i vitt sa...

Ser ut att bli en toppen loppis i Hjo.

Kram Rosa

Sallys hus sa...

Hej hej!

haha..ja men det kanske var tur att du glömde pengarna...annars hade ju bilen varit full igen när du skulle hem...;)

Jag ska dit i år och det blir så mysigt!
thailandsbilderna är helt underbara. Vill dit igen jag med..;)
Kram o ha en fin helg!
Katarina