lördag 4 juni 2011

Utlottning hos Milly Garden Design!




                                        
                                                                                             Missa inte Milly Garden Designs fina utlottning.


Varmt ute idag men jag hålls med målning inomhus av skåp, tallrikshyllor och andra hyllor som jag sedan tänker sälja. De har legat tillräckligt länge i stallet nu, och jag hoppas att någon annan ska bli glad över dem istället. Målar även två sängbord som jag tänkte använda själv. Planerar en liten sovrums-makeover, ska försöka få det lite luftigare. Ska även måla något som en kollega och vän letat efter ett bra tag. Hon vet inte att jag har hittat en, och nu ska jag måla och göra iordning den till henne. Blir en finfin överaskningspresent hoppas jag!

1 kommentar:

Millygarden sa...

Vi är jättenöjda med växthuset mot väggen eller muren i vårt fall. Lycka till med vinnst.


Kram Marina