onsdag 17 november 2010

Problem är till för att lösas...

Nu radar de upp sig. Problemen med bloggen alltså. Tex:
-Om jag söker min blogg så får jag till svar att någon sådan blogg finns inte :(, och har jag inte stavat fel till whilsamt/vilsamt?
-Jag markerar avs statistiken att jag INTE vill att mina egna besök på bloggen skall synas. Men det struntar den i...?
Men, men... problem är till för att lösas! Har sett att det finns människor på nätet som gillar (?) att hjälpa sådana som jag, så jag ska be om hjälp så får vi se om de lyckas med mig.

Har tagit mer fotografier iallafall! Blev nog ganska bra men det är svårt att bedöma bara i den lilla rutan på kameran. Ska be min son att lära mig hur man överför bilder till datorn ikväll, för det kan jag inte heller! Fotot i förra inlägget fanns redan i datorn. Men nu har jag en bra anledning att ta mig i kragen och lära mig.

MVH till alla (om det nu är någon som kan se min blogg???) från Nellie

Inga kommentarer: